woensdag 31 januari 2018

Hugs & Kisses

Hallo allemaal,

Begin van dit jaar is er een nieuwe challenge groep van start gegaan en er is massaal meegedaan. Heel leuk!  Vandaag gaat alweer de 2e challenge van Ally's Angels van start.

De opdracht voor de nieuwe challnge is: Bloemen

Dit is mijn DT-kaartje voor deze keer:

 De basiskaart is gemaakt met een mal van Marianne Design. 


Het stempeltje van Magnolia, ik blijf ze toch leuk vinden, is ingekleurd met potloden van Faber Castell. 

De nieuwe challenge loopt tot en met vrijdag 16 februari.
Sponsor van de challenge is:

 

Dit was het weer voor vandaag!
Tot de volgende keer.

Groetjes van 
SJAKKIE
 

3 opmerkingen:

  1. Supermooie kaart Jaqueline!...mooi in deze lichte kleuren.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een liefje in die zachte kleurtjes Jacqueline.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi geworden, Jacqueline! ik heb nog geen tijd gehad om in te kleuren, helaas, :( !

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als jullie een berichtje achterlaten, ik lees ze met veel plezier!