woensdag 20 december 2017

Knallend Einde!

Hallo allemaal,

De tijd vliegt... dit is waarschijnlijk al mijn laatste post van dit jaar.
Maar in 2018 gaat er voor mij veel veranderen en dan zal ik vaker een blogbericht plaatsen! Hou dus zeker mijn blog in de gaten!

Vandaag is het tijd voor de laatste challenge van dit jaar bij de Egel.
Thema voor deze challenge is: Iets ouds, iets nieuws.

Dit is mijn DT-kaartje geworden:

 Ik heb een oud plaatje in een nieuw jas gestoken. Het is versierd met wat kanten bloemen en natuurlijk voor oud en nieuw met champagne glazen.


Deze challenge loopt tot 4 januari.

Ik wens al mijn volgers 
HELE FIJNE FEESTDAGEN 
&
EEN GOED 2018!

Ik ben weer terug op 1 januari met een nieuwe challenge bij een nieuwe groep!

Groetjes van 
SJAKKIE
 


 

1 opmerking:

  1. Een prachtige vintage kaart Jacqueline, lekker feestelijk met die glinsterende glazen erbij.
    Dank je wel voor je mooie vintage kerstkaart, hij staat te pronk hoor ;p
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als jullie een berichtje achterlaten, ik lees ze met veel plezier!