zondag 1 januari 2017

Een Goed en creatief 2017!

Hallo allemaal,

Allereerst wil ik al mijn bezoekers van de blog het allerbeste voor een goed en creatief 2017 toewensen. Dat het maar een goed jaar mag worden voor iedereen!

Vandaag gaat er ook een nieuwe challenge van stat bij de Egel.
Het thema voor de opdracht is:
gebruik een mal van Dutch DoobaDoo

Dit is mijn DT-kaartje:

De basiskaart is gemaakt met een mal van Dutch DooBaDoo. Het stempeltje van LOTV is ingekleurd met Faber Castell potloden. Het design-papier wat ik heb gebruikt is ook van LOTV.

Dit jaar lopende de challenges bij de Egel 3 weken  (i.p.v. een maand) en dan start er weer een nieuwe challenge. Deze challenge loopt tot 19 januari en dit is de prijs, die je kunt winnen.

foto van Erica Heidebloempjuh. 

Tot de volgende keer!
Groetejs van

SJAKKIE!

9 opmerkingen:

  1. De beste wensen voor 2017.
    Een heel mooi kaartje.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook de wensen voor jou terug. Mooie kaart geworden en zo lief. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja deze is super!! Ook voor jou de beste wensen en veel gezondheid gewenst. En natuurlijk een creatief jaar!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Voor jou ook de beste wensen voor 2017 !
    Wat een super mooi lief kaartje heb je gemaakt .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik blijf dit model ook super gaaf vinden,
    echt een mooi kaartje geworden ☺

    De allerbeste wensen en een heel fijn en creatief 2017 !
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-DDBD}

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze kaart is zó lief geworden Jacqueline, echt een plaatje. Het "doorkijkje" maakt het extra diep lijken en net alsof ze echt aan het schommelen zijn..gaaf.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kaartje Jacquline!....leuk model en het stempeltje dat je gebruikt hebt vind ik supermooi,leuk idee om het schommeltje zo in het raam te maken .
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie, lieve kaart. Mooi, hoe de schommelende kinderen tot hun recht komen. Ook voor jou nog de allerbeste wensen.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart, en nog de beste wensen voor jou. GROETJES ADA

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als jullie een berichtje achterlaten, ik lees ze met veel plezier!