dinsdag 7 juni 2016

Champagne!

Hallo allemaal,

Wij zijn weer terug van een heerlijke vakantie in Turkije. Ik kan er dus weer helemaal tegen aan.Vandaag begint er een neuwe challenge bij the Inky Chicks.

Opdracht is een mannen- of vaderdag kaart.

Dit is mijn DT-kaart

Ik heb weer gebruik gemaakt van de stansen uit de vintage box van Magnolia 2. Heel geschikt voor een mannenkaart. Het stempeltje, ook van Magnolia, is ingekleurd met Faber Castell potloden.

Sponsor van de challenge is Ally, onze teamgenoot. De winnaar krijgt deze leuke stempel.

De challenge loopt tot vrijdag 24 juni. 

Tot de volgende keer.
Groetjes van

Sjakkie

4 opmerkingen:

  1. Super leuke mannenkaart na een heerlijke vakantie in Turkije, geniet nog maar lekker na.
    GROETJES ADA

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie vaderdagkaart! Fijn dat je zo'n mooie vakantie hebt gehad!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooie vaderdagkaart! Fijn dat je zo'n mooie vakantie hebt gehad!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow een prachtige kaart ☺
    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-Dieren}

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als jullie een berichtje achterlaten, ik lees ze met veel plezier!