vrijdag 1 april 2016

Gefeliciteerd

Hallo allemaal,

Ik zie dat het alweer 2 weken geleden is dat ik een bericht heb geplaatst op de blog.
De tijd vliegt....

Vandaag gaat er al weer een nieuwe challenge van start bij de Egel.
De opdracht voor de maand is maak een tasje of een doosje, dus geen kaart.

Dit is mijn DT-creatie




Ik heb een tasje gemaakt voor een meisje dat binnenkort moet afzwemmen.
Het stempeltje van LOTV is ingekleurd met Copics. 

De challenge loopt tot eind van de maand.

Dit was het weer voor deze keer.

Groetjes van

SJAKKIE

3 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig tasje en wat een gave kleuren heb je gebruikt, Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi en lief tasje. De kleuren zijn super voor bij een zwemdiploma. De bubbeltjes stans vind ik wel heel erg leuk.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk tasje heb je gemaakt met een hele grappige stempel, wat gaaf om zo een cadeautje te geven voor het afzwemmen. Lieve groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als jullie een berichtje achterlaten, ik lees ze met veel plezier!