donderdag 21 januari 2016

Happy Birthday

Hallo allemaal,

Naast kaartjes maken, vind ik het ook leuk om cadeauzakjes en doosjes te maken. 
Dit keer heb ik een paperbag (met bodem) versierd. Bij Kimya verpakkingen, waar je hele leuke zakjes en doosjes kan kopen, loopt nu een challenge met deze opdracht. Dus ik doe graag met de challenge mee.

Dit is het resultaat:
de voorkant:
 
 en de achter- en zijkant:


Het design-papier wat ik heb gebruikt is van Maja Design. Het stempelafdrukje van Whipper Snapper is ingekleurd met Copics. De basiskaart en de bloemen zijn gemaakt met stansen van Magnolia.

Dit was het weer voor deze keer.
Groetjes van
SJAKKIE

6 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig tasje heb je gemaakt. Mooi dp en hele lieve konijntjes. De achterkant vind ik heel stijlvol met de bloemen en de swirls.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk tasje, en de kleur is ook prachtig.

    Groeten Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat is het mooi geworden en leuk dat je meedoet met onze challenge!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gorgeous colors and what an adorable design.

    Hugs Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super Sjak dat je meedoet , heel gaaf xx christa

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als jullie een berichtje achterlaten, ik lees ze met veel plezier!