dinsdag 12 januari 2016

All you need is love

Hallo allemaal,

Gelukkig gaat het steeds beter met mijn gezondheid, dus ik heb ook weer wat meer zin om te freubelen. Ik hoop dus ook iets vaker een berichtje op mijn blog te plaatsen.

Vandaag start de eerste challenge van 2016 bij The Inky Chicks.
De opdracht voor deze keer is: Alles mag/Antything goes.

 Dit is mijn DT-kaartje voor de challenge.
De digi is van Aliciabel.com (ook onze sponsor voor deze keer) en is ingekleurd met Copics. Het design-papier wat ik heb gebruikt is van We R Memory Keepers.

De challenge loopt tot vrijdag 29 januari. 
Sponsor voor deze challenge is:


Tot de volgende keer
SJAKKIE

6 opmerkingen:

  1. Oh wat een heerlijk, lief, romantisch, roze kaartje!
    Superleuk!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lief kaartje Jacqueline....leuke digi heb je uitgezocht en heel mooi gekleurd. Supergaaf!
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat je je weer wat beter begint te voelen. Een heel mooi romantisch kaartje, leuk al die roze accentjes.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat fijn dat je je al wat beter voelt! Je kaartje is erg leuk
    Groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gelukkig dat het weer wat beter met je gaat Jacqueline. Het is echt een dot van een kaart, zo lief die digi. Mooi ingekleurd en lief dp gebruikt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik had gemist dat je in het ziekenhuis hebt gelegen! fijn dat het weer beter gaat en goed dat je gestopt bent met roken, sterkte daarmee! En dit is een heel mooi kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als jullie een berichtje achterlaten, ik lees ze met veel plezier!