dinsdag 1 december 2015

Snowflakes

Hallo allemaal,

En zoals ik al zei in mijn vorige bericht kom ik vandaag met 2 posten.
Deze keer is het voor de nieuwe challenge van The Inky Chicks.

De opdracht voor deze challenge is Merry Christmas.

Een tijdje terug heb ik weer een workshop van Gretha Bakker gevolgd en dit is mijn kaartje, die ik als DT-kaartje voor deze challenge gebruik:

 Het stempeltje van Whipper Snapper is ingekleurd met Sennelier verf.
Dit keer hebben we maar 1 kleur gebruikt met het inkleuren. Ik vind het resultaat heel mooi geworden.

De challenge loopt tot 31 december en sponsor van de challenge is:
 

Er is ook een nieuwe challenge bij de Egel gestart vandaag. Zie hiervoor mijn vorige bericht.

Tot de volgende keer.
SJAKKIE 


2 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig kaartje, wat heb je die afbeelding prachtig ingekleurd. Heel mooi zo in één kleur.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Jacqueline,
    Wat een ontzettend prachtige kaart !! Ben er helemaal weg van .
    Zo mooi ingekleurd en aangekleed je kaartje heb hier echt een wauw gevoel SUPER!!!
    O ja zag dat ik nog geen volger was bij je ben je meteen gaan volgen hi :)
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als jullie een berichtje achterlaten, ik lees ze met veel plezier!