maandag 1 juni 2015

Hoera Sarah!

Hallo allemaal,

Het is weer even geleden dat ik hier een kaartje heb geplaatst, maar wij waren heerlijk met vakantie op Kos in Griekenland. We hebben genoten en zijn weer lekker uitgerust.

Het is vandaag al weer juni, en dat betekent een nieuwe challenge bij de Egel.
De opdracht is maak een Feestelijke kaart (dus niet alleen met gefeliciteerd erop, maar met een twist).

Mijn kaartje is dit keer simpel, maar ik moest hem vlak voor mijn vakantie nog afmaken.
Gelukkig houdt niet iedereen van drukke kaarten, dus hij komt mij goed van pas.


Het design-papier is van Joy en het stempeltje van Art Impressions is ingekleurd met Faber Castell potloden.

De challenge loopt tot 30 juni.


Tot de volgende keer!

SJAKKIE

3 opmerkingen:

Ik vind het leuk als jullie een berichtje achterlaten, ik lees ze met veel plezier!