zaterdag 27 december 2014

Winter

Hallo allemaal,

De kerstdagen zijn weer voorbij. We hebben 2e kerstdag 13 mensen te eten gehad, heel erg druk, maar het was reuze gezellig en voor herhaling vatbaar. Tussen de drukte door heb ik toch nog kunnen freubelen. Ik had deze leuke (Free) digi van Lacey Sunshine gekregen en ik kon het niet laten om hem in te kleuren en te verwerken, hij is ook zo leuk! 


Het design-papier wat ik heb gebruikt is van EchoPark en de digi is ingekleurd met Copics. De stansjes die ik heb gebruikt zijn van Noor Design.

Morgen krijgen we weer eters, maar nu alleen mijn schoonzus en zwager, dus niet zoveel werk :) Maandag moet ik nog 2 dagen werken en dan heb ik weer een lang weekend!


Ik wens jullie een fijne jaarwisseling en een super gezond en gezellig 2015 toe!


Groetjes van 
Sjakkie

6 opmerkingen:

  1. Heel leuk kaartje! Blijft mooi dat lichtblauwe in de winter, vind ik. Werk ze nog en dan genieten van weer een lang weekend....
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig, prachtig Jacqueline!!
    Vooral deze digi is echt wel leuk zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterend kaartje weer.
    De digi is echt fantastisch en super ingekleurd.

    Groetjes,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super mooi geworden, Jacqueline, leuke stempel!

    BeantwoordenVerwijderen

  5. Ahhh ik kwam even spieken bij je,
    had een andere post verwacht hihi
    maar deze is ook heel erg leuk,
    mooi kaartje ☺

    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als jullie een berichtje achterlaten, ik lees ze met veel plezier!