zondag 30 november 2014

Prettige Kerstdagen

Hoi Allemaal,

Nog een paar weekjes en dan zit de kerstkaarten stress er weer op voor dit jaar. 
Dus dit kerst-hang-kaartje is een van mijn laatste kerstcreaties die ik hier laat zien


Dit hangkaartje heb ik gemaakt met een mal van Dutch Doobadoo. Het stempeltje is van Magnolia en is ingekleurd met Faber Castell potloden. De stansjes zijn gemaakt met Doohickey's van de Doohickey club Kerst editie. 

Nog een weekje en dan is het weer tijd om de kerstboom van zolder te halen, de tijd vliegt, maar ik kijk er toch altijd weer naar uit, het is zo gezellig!

Dit was het voor deze keer, bedankt voor je bezoekje aan mijn blog.
Groetjes van

SJAKKIE

5 opmerkingen:

  1. Wat een mooie stervormige kersthanger Sjakkie. Tilda is zo lief ingekleurd en staat er vrolijk op. Het geheel ziet er gezellig uit vind ik.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kersthanger, Jaqueline! Als je allemaal van dit soort kerstkaarten hebt gemaakt.....?
    Heel mooi.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtiggg!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ach ja de tijd vliegt voorbij! Mooi kaartje! !

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als jullie een berichtje achterlaten, ik lees ze met veel plezier!