zaterdag 19 juli 2014

Gefeliciteerd met je verjaardag

Hallo allemaal,

Het huishouden is gedaan, eigenlijk was het hier te warm voor, maar het moet toch gebeuren, zeker als je visite krijgt. De spullen voor de BBQ staan klaar, dus nu even tijd om heerlijk binnen in de koele kamer te zitten, helaas is het op mjn hobbyzolder te warm, dus tijd voor een kaartje op mijn blog.

Dit verjaardagskaartje heb ik van de week gemaakt.


Ik vind het stempeltje van Rachelle Ann Miller zo schattig, dat ik hem niet kon laten liggen. Het afdrukje is ingelkeurd met Copics. Het design-papier wat ik heb gebruikt is van DoCrafts. De hoekstansjes zijn gemaakt met een Noor stans. De bloemen en het randje in het middelen zijn gemaakt met een pons en stans van Nellie Snellen.


IK wens jullie allemaal een fijn weekend en geniet van het mooie weer!
Groetjes van

SJAKKIE

8 opmerkingen:

  1. Wat een schattig kaartje, leuk die zachte blauwe en groene kleur gecombineerd. En het plaatje is zeker erg leuk/lief. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lieffie in mooie zachte kleuren!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een supermooie verjaardagskaart Sjakkie, ik vind hem prachtig. Veel plezier met de BBQ alhoewel jullie misschien al klaar zijn op dit moment.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Grappig kaartje en mooie zachte kleuren heb je gebruikt. Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Inderdaad veel te warm he! Je kaartje is erg leuk en prachtig ingekleurd dat leuke olifantje :)
    Groetjes Annneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauww wat een mooie kaartje,
    dat stempeltje is echt schattig en wat heb je hem mooi ingekleurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oooohhhh wat een schatje, Sjakkie en ook supermooi ingekleurd! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als jullie een berichtje achterlaten, ik lees ze met veel plezier!