zaterdag 10 mei 2014

Boy!

Hallo allemaal,

Dit weekend gaat er weer een nieuwe challenge van start bij EHI
Dit wordt de laatste keer dat ik DT-lid ben, want door omstandigheden heb ik besloten om met deze challenge te stoppen. Ik heb altijd met veel plezier kaartjes voor de challenge blog gemaakt, maar soms moet je prioriteiten stellen.

Dit is mijn kaartje, de opdracht is maak een geboortekaartje:


Zowel het stempeltje, als het design-papier wat ik heb gebruikt is van LOTV. Het afdrukje is ingekleurd met Faber Castell potloden. Voor de basis van de kaart heb ik een mal van DutchDoobadoo gebruikt.

Afgelopen 2 weken ben ik vrij geweest en heb ik van een heerlijke vakantie in Hongarije (bij vrienden) genoten. Helaas is dit weer voorbij en het  "gewone" leven gaat weer beginnen. Ook wel weer lekker hoor.


Ik wens jullie een fijne zondag toe, ondanks het slechte weer, geniet ervan!

Groetjes van 
SJAKKIE

12 opmerkingen:

  1. wat een liefje!erg leuk met die letters!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig kaartje Sjakkie...fijn dat je zo'n heerlijke vakantie hebt gehad...en ja, aan alles komt een eind....fijn weekend!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk kaartje , vindt de stempel ook erg lief, en het slechte weer heeft ook voordelen ..... knutselen hihi.
    groetjes rian

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg leuk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke babykaart, lieve stempel.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schatje, Jacqueline. De kaart heeft een leuke vorm.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Eeeeeeeenig kaartje Jacqueline!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lief babykaartje Sjakkie, en jammer dat je gaat stoppen maar begrijp het wel.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. mooi kaartje, Jacqueline, leuk die letters!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heeeeel erg lief babykaartje Jacqueline....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heerlijk dat je hebt genoten van de vakantie Sjakkie, heel fijn en wat een superlief en prachtig kaartje heb je gemaakt.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik snap je ook wel hoor, soms is het
    gewoon goed en wil je verder en met
    andere dingen bezig gehouden.
    Maar ik heb altijd genoten van je
    kaarten en dat zal ik zeker blijven
    doen !
    Deze kaart is ook weer prachtig ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) week ☼
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als jullie een berichtje achterlaten, ik lees ze met veel plezier!