zondag 9 maart 2014

Tea Party

Hallo allemaal,

Allereerst wil ik mijn trouwe volgers bedanken voor hun trouwe bezoek aan mijn blog, ondanks dat ik zelf niet zo veel meer in blogland ben, blijven jullie mij volgen en dat waardeer ik heel erg.

Dit kaartje heb ik gemaakt voor mijn voorraad:


De basiskaart is gemaakt met een stans van Go Kreate XL. Het design-papier wat ik heb gebruikt is van Maja Design. Het stempeltje is van Mo Manning en dit keer heb ik Copics gebruikt voor het inkleuren. Dat viel niet mee, na ze een lange tijd niet te hebben gebruikt. Het plaatje met de cupcakes is van Studio Light. De andere stansen die ik heb gebruikt zijn van Whiff of Joy (doily) Noor Design (theepot), Magnolia (hart) en de banner is gemaakt met een Nestabillitie.

Dit was het weer voor deze keer.
vrijdag en zaterdag ben ik op de beurs in Den Bosch te vinden en ga bij Krea TeJa helpen.

Misschien tot dan en anders tot volgende keer.

Groetjes van

SJAKKIE

9 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje Sjakkie...leuke vorm en mooie stansjes gebruikt TOP!!!
    Ik kom zeker langs jullie stand aanstaande vrijdag....en zal me ook ff melden hahaha....altijd leuk om blogmaatjes te ontmoeten....

    liefs rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superschattig en prachtig kaartje Sjakkie, ik vind hem superleuk. Veel plezier en succes op de beurs van de week.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Jaqueline, leuke digi en prachtige kleuren gebruikt. Ook de mallen zijn mooi en apart. Ik ken ze niet allemaal.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi
    Super mooie kaart weer .
    Een hoop leuks op te zien en het model is ook erg leuk .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt weer mooie kaarten gemaakt met mooie mallen. Goed gekleurd, al zeg je dat het lang geleden was. Veel plezier in Den Bosch, geniet ervan! Lieve groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele mooie kaart in een leuk model en in mooie kleuren. ook een schattige afbeelding erop.
    Veel succes op de beurs! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig kaartje Jacqueline!
    lieve groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuk kaartje en afbeelding, Jacqueline!
    veel plezier op de beurs!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als jullie een berichtje achterlaten, ik lees ze met veel plezier!