zaterdag 20 juli 2013

Voor jou van mij

Hallo allemaal,

Er is weer een nieuwe challenge bij EHI van start gegaan. 
De opdracht is alles mag. Dit mijn kaartje geworden.


Het fleurige papier wat ik heb gebruikt is van Echo Park. Het stempeltje van Magnolia is ingekleurd met Faber Castell potloden. De stans in het midden is van Marianne Design. Verder heb ik bloemen van Magnolia gebruikt, dit geldt ook voor het hart, welke ik uit beschuitpapier heb gestanst.


Dit weekend heb ik geen "verplichte" afspraken, dus ik ga lekker in de tuin met mijn laptopje een bezoekje brengen aan de medebloggers. 

Ik wens jullie een heel fijn weekend en voor zij die met vakantie gaan een fijne vakantie!

Groetjes van
SJAKKIE

12 opmerkingen:

  1. Heel mooi voorbeeldkaartje!
    Groetjes en fijn weekend zonder verplichtingen!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart is het weer en lekker vrolijk papier .
    Fijn weekend
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is ie weer leuk!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke en vrolijke kaart Jacqueline

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart, mooie kleuren en wat een idee om dat beschuitpapier te bewaren, ik onthoud dit!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke zomerse kaart door al die frisse kleuren! Fijn weekend, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lekker fleurig en zomers kaartje heb je ervan gemaakt!
    Leuk gedaan.

    Lieve groetjes Noriko
    norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. heel erg leuk geworden, Jacqueline! mooi papier en leuke Tilda!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi kaartje heb je weer gemaakt!
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldig dit vrolijke kaartje Sjakkie! Heel erg leuk :)
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als jullie een berichtje achterlaten, ik lees ze met veel plezier!