woensdag 5 juni 2013

Happy Birthday


Hallo allemaal,

Deze week was het mijn beurt om weer een kaartje op het DT blog van Krea TeJa te laten zien. Ik heb weer een jongenskaartje gemaakt.


Het papier wat ik heb gebruikt is van EchoPark (paperpad). Het stempeltje van Mo Maning is ingekleurd met potloden van Faber Castell. Voor de basis van de kaart heb ik een GoKreate stans gebruikt. De grote ster is gemaakt met een Nestabillitie en de kleinere zijn gemaakt met een stans van MFT DieNamics. De kleine houten sterretjes heb ik bij de Xenos op de kop getikt. De overige spulletjes komen uit de webwinkel van Krea TeJa.


Ik ben benieuwd wat jullie van mijn jongenskaartje vinden!
Tot de volgende keer.

SJAKKIE

22 opmerkingen:

  1. mooi kaartje met prachtig afdrukje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart!
    Leuk die grote ster en dan zo'n mooie digi erbij, helemaal leuk.
    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een superleuke kaart en supergave stempel, echt mijn ding. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt weer veel moois op je blog geplaatst Jacqueline, genieten voor mij! Lieve groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk maar ook prachtige jongenskaart,
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super gaaf kaartje
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een ontzettend mooie kaart Jacqueline! Heel erg mooi hoe alles bij elkaar is gecombineerd. Erg leuke kleuren ook, ben toevallig met een kaart bezig ook in deze kleuren haha...daar hou ik ook wel van!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super leuke kaart!!! Mooi ingekleurd!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een supermooie kaart in de kleurencombi!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. oh wat een mooie kaart, prachtige stempel ook.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Jacqueline,
    Een prachtige kaart en zo leuk met dat blauwe en craft papier, ik ben er weg van.
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kaart Jacqueline.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lief kaartje mooie kleurtjes ook.
    groetjes<lean

    BeantwoordenVerwijderen
  14. The compatibility of this application with
    the commercial applications and the freeware is wonderful.
    It supports sixty four bit functioning techniques.

    Here is my site; professional canobdii diagnostic code scanner

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ontzettend leuk kaartje Sjakkie!
    Die stempeltjes van Mo Manning zijn toch zo geweldig!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke kaart met al die sterren en prachtige stempel.

    groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een supergaaf kaartje, ik vind hem helemaal super, wat een toppertje weer Sjakkie.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Echt een leukerd Sjakkie!
    liefs Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een ondeugend knaapje, en sneu voor de kater! Maar wel een lief kaartje.

    Groet, John

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een geweldige jongenskaart, jij
    kan dat echt goed !

    Fijne knutselweek nog gewenst ☺
    Lieve grtjsss van Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heel mooi jongenskaartje Sjakkie. wat een grappig plaatje is dat ....en ook heel mooi ingekleurd...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als jullie een berichtje achterlaten, ik lees ze met veel plezier!