woensdag 14 november 2012

X-Mas

Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie deze creatie laten zien. Dit keer heb ik weer tag gemaakt, toch wel een van mijn favoriete modelletjes.


De tag heb ik gemaakt met een Nestabillitie en het design-papier is van Maja Design. Het stempeltje van Magnolia heb ik ingekleurd met Distress markers. De boompjes zijn gemaakt met een DooHickey van Magnolia. Verder heb ik nog gebruik gemaakt van een stans van Memorybox, hiervan zijn ook de uitgestanste lettertjes.


Afgelopen zaterdag hebben wij met het DT-team van Krea TeJa een hele gezellige DT-dag gehad.
We hebben een prachtig project gemaakt, die jullie van de anderen vast wel voorbij hebben zien komen op de blogs of op facebook. Ik heb mijn project gisterenavond afgemaakt, maar ik moet er nog foto's van maken. Binnenkort zal ik mijn creatie aan jullie laten zien.

Tot de volgende keer,

SJAKKIE

17 opmerkingen:

  1. Jacqueline, wat is dit weer een prachtig kunstwerkje, schitterend. Heel erg mooi gedaan!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind je tag heel erg mooi sjakkie! En die boompjes stans is ook super leuk :) Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende kaart Sjakkie!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend kaartje heb je gemaakt Sjakkie !!

    Liefs xxx Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha Sjakkie, wat een mooie tag heb je gemaakt zeg. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauwwww wat een prachtige kaart jacqueline

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg mooie tag Jaqueline....
    leuk zo met die kerstboompjes....
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterende kaart Jacqueline.
    Lief die stempel,zo mooi ingekleurd.
    Heel mooi papier en details.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Woowww wat mooi zeg, prachtig!!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hij is weer prachtig Jacqueline.
    Echt schitterend mooi.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als jullie een berichtje achterlaten, ik lees ze met veel plezier!