zaterdag 3 november 2012

Hoera een jongetje

Hoi allemaal,

Het is weer tijd voor een nieuwe challenge bij EHI.
Dit keer is de opdracht: maak een babykaartje, maar dit keer voor een jongetje. 
De challenge loopt tot 17 november.

Dit is mijn bijdrage voor deze keer:

Het design-papier is Three Bugs in a rug. Het stempeltje is van Whiff of Joy en heb ik ingekleurd met Copics. De rand van het groen gestipte laagje is bewerkt met een Martha Stewart pons en daarna met de hand gestikt. De sterren zijn gemaakt met een mal van MFT Die Namics. Het tekstje staat op een labeltje gemaakt met een DooHickey.


Op de KreaDoe heb ik weer veel bloggers ontmoet, wat altijd weer heel leuk is.
Morgen ga ik nog een dagje en dan zit het er weer op voor dit jaar.

Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend toe.
Liefs van
SJAKKIE

27 opmerkingen:

  1. Hoi

    Jou kaartje ziet er ook weer leuk uit .
    Misschien tot morgen .
    Succes en veel plezier morgen .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk kaartje, lief afdrukje ook.
    Veel plezier morgen,
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is weer prachtig geworden Sjakkie mooie kleur qweer eens wat anders dan blauw......
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super lieve kaart heb je gemaakt Jacqueline!
    En dat stempeltje is zooo schattig.

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kaartje is weer prachtig Sjakkie ! en leuk je weer eens ontmoet te hebben.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohhh Wat een schatje is dit Jacqueline.

    Groetjes corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kaartje Jacqueline!

    super leuk papier.

    Groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leukerd is dit! Heel erg mooi gedaan en ook prachtig papier! Enig afdrukje trouwens.
    Fijn weekend! Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben niet echt een Henry fan maar dit is wel een super schattig plaatje op een heel leuke kaart.
    Vond het ook leuk je ontmoet te hebben Sjakkie, nog een leuke laatste beursdag morgen!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een perfecte kaart voor een jongetje, Sjakkie. Leuke kleurtjes en jongensachtige details.
    Mooi gemaakt.
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een snoesje, erg leuke kaart! Leuke details het tagje en de sterren!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schitterende kaart weer Sjakkie, lief afdrukje, prachtige kleurtjes !!

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow, ik vind hem helemaal gewelidig, wat een prachtig kaartje, liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lief kaartje geworden mooie stempel ook.
    groetjes,lean

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Schitterend kaartje Sjak, en ik hoorde op de beurs dat je er morgen weer bent, jammer dat ik je niet gezien heb. Morgen in ieder geval heel veel plezier hoor !!.

    Liefs xxx Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een hele mooie kaart Sjakkie. Een lief afbeelding en leuke sterren.
    Het was leuk om je weer te ontmoeten. Ik denk dat de bloemen stans wat je voor me aan het zoeken was de mini roses die namic is. Er staan inderdaad twee rolbloemen op.
    groetjes en nog veel plezier op de Krea Doe, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leukerd. Heel mooi gelukt
    liefs Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtig én schattig kaartje, Sjakkie...ik ga meedoen want ik heb vandaag toevallig geboortekaartjes gemaakt!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuke geboorte kaart. Het afdrukje is anders dan anders, maar ook heel leuk.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat is dit weer een geweldige kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een ontzettend leuk kaartje!! Lief afdrukje zeg!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel lief kaartje is het geworden Sjakkie👍👍

    Groetjes Toos

    BeantwoordenVerwijderen
  23. heel erg leuk, Jacqueline, mooi papier heb je gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als jullie een berichtje achterlaten, ik lees ze met veel plezier!