zaterdag 21 juli 2012

just a note

Hallo allemaal,

Dit weekend gaat er weer een nieuwe challenge bij EHI van start. Dit keer is de opdracht, maak een kaartje met deze onderstaande sketch. Jullie kunnen meedoen aan de challenge tot 4 augustus.


Een tijdje terug had Tiets, jullie allen wel bekend, een aantal Sugar Nellie stempeltjes te koop aangeboden. Ik vind dit merk zo leuk, dus ik heb er een aantal van haar gekocht. Op dit kaartje heb ik dus een stempeltje ervan gebruikt.


 

Het designpapier wat ik heb gebruikt is van Echo Park (ook de wolkjes en de luchtballon komen van het papier). Het Sugar Nellie stempeltje is ingekleurd met distress inkt. De bloemenrand is gemaakt met een stans van Memory Box en de takjes met een stans van Sizzix.

Eindelijk heeft het mooie weer ook ons land bereikt, dus ik wil jullie allemaal een prettig weekend wensen en geniet van het lekkere weer.

Tot de volgende keer,

SJAKKIE

22 opmerkingen:

  1. Wat een grappige stempel, waar je een prachtige kaart mee hebt gemaakt. Het papier vind ik ook zo stijlvol.
    Groetjes,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje weer gave stempel.
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kaartje
    en die stempel is zeker heel
    erg leuk

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart, Sjakkie...idd een gaaf stempeltje en zeer fraaie stanzen!
    Ik wens je een fijn en zonnig weekend!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is een mooi kaartje! Heel mooi ton-sûr-ton en de luchtballon is een superleuk detail.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. woww je kaartje is geweldig geworden..dit was ook 1 van mijn favorieten uit die serie!
    Liefs Tiets

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is hij leuk geworden.
    Mooie tekststempel heb je gebruikt.

    Lieve groetjes Noriko
    norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart Jacqueline.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat weer een prachtige kaart, Jaqueline. Mooie kleuren en de digi helemaal TOP.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterend kaartje en een supergave stempel.

    Liefs Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hi Sjakkie,

    Als je mij nu zou kunnen zien, moet je zeker m mij lachen. Ik zit met een big smile :) naar je kaartje te kijken, wat vind ik dit stempeltje leuk, doet mij aan vroeger denken! Jij maakt mijn lijstje voor de KKdagen weer een stukje langer. Ik vind nl. de Mbox mallen ook zo leuk.

    Fijn weekend, XOXO Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een geinig stempeltje is dat, je hebt er een super leuke kaart meegemaakt

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Morning sweetie this is absolutely gorgeous work, huggles Pops x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Jacqueline
    Wat een leuke kaart heb je met de sketch gemaakt .
    Stempel is ook erg leuk
    En wat een mooie stans van memory box.
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hele leuke kaart Sjakkie, enige stempel en wat een aparte kleur papier is dit!!
    Nog geen mooi weer in het Hoge Noorden maar we houden de moed er in!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hij is weer prachtig Jacqueline.
    Echt schitterend mooi.
    Heb verder een fijn weekend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat leuk met dat stempeltje, je mooie afwerking en de luchtballon!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Sjakkie,

    wat een mooie kaart voor onze challenge bij EHI! Ik heb ook gereageerd via mail. Ben het met je eens.
    het internet bereik houdt niet over hier, maar af en toe kan ik kijken. Dus vandaar at ik even bij je om een hoekje kom kijken;-))
    Groetjes en als het daar ook mooi weer is: geniet ervan!!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dit is inderdaad super leuk en mooi!Je vorige kaart ook!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leukerd
    liefs Tessa & Anke

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als jullie een berichtje achterlaten, ik lees ze met veel plezier!