woensdag 11 juli 2012

Soon it will be Christmas soon

Hoi allemaal,

Vandaag maar eens een kerstkaartje van deze kant, want ik heb er nog heel wat te gaan!


Het designpapier, en de tekst,  is van October Afternoon, Het stempeltje van Mo Manning is ingekleurd met Twinkling H2O's. Verder heb ik stanzen gebruikt van Magnolia (ster) en MemoryBox (takje). De bloemetjes zijn gemaakt met een Nellie Snellen pons.

Ik wil iedereen weer bedanken voor het bezoekje aan mijn blog, vergeet niet om een reactie acher te laten, dat waardeer ik enorm.

Tot de volgende keer

SJAKKIE


32 opmerkingen:

  1. Dat doet me eraan denken dat ik ook maar eens moet beginnen met mijn kerstkaarten. Jouw eerste is in ieder geval al supermooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldig kerstkaartje

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Jacqueline wat een super leuk Kerstkaartje heb je gemaakt.
    Knap hoor in Juli al aan de KK moet er nog niet aan denken (lol).

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. schitterend meid en dat inkleuren met h2o is ook practig,knuf peet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende kaart Sjakkie, lief afdrukje, prachtige kleuren en details !!!

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een heerlijk vrolijk kerstkaartje!
    groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een stralende en vrolijke kerstkaart, Sjakkie!
    Groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ohw, wat ben je flink, Jacqueline. Denk dat het met mij dit jaar weer een drama wordt ;)
    Je hebt een prachtige kaart gemaakt!
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh heerlijk, hij flitst echt, door de erg leuke digi ! Gaaf hoor, zo leuk in deze tinten, weer eens wat anders!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een vrolijk kaartje heb je gemaakt. En alvast voor de kerst. Ben je er mooi op tijd mee.

    groetjes,
    Janna

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Yes, X-mas in July!!!
    Geweldig leuke kaart!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. me moeten eerst nog zomeren hoor! maar wat een leuke kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een lief kaartje Jacqueline

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Knap hoor om nu aan de kerst te denken-vooral de tekst hihi, gelukkig duurt het nog een tijdje.
    Vrolijk kaartje, mooie stans van de hulsttak.
    groetjes MOnique

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat mooi zeg. En die kleuren. Geweldig.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk Sjakkie, allebei een kerstkaart vandaag en die van jou is enig in die heerlijke kleuren met die ondeugende elf!!!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gaaf kerst kaartje heerlijk frisse kleurtjes ook.
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Super leuk kerstkaartje!!
    Hier word je toch helemaal blij van?!
    Lieve groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een mooi kaartje. Ik heb nog geen een dus jij bent al goed bezig.
    liefs Tessa & Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hihihi, soon?? Nou ik hoop dat het nog even duurt hoor.
    je kart is erg leuk! Het afdrukje is natuurlijk superleuk! EN de kleuren zijn erg vrolijk! Altijd leuk voor kerst!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een geweldig leuk kaartje zeg, super!!!! Wat een heerlijk vrolijke kleuren!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een prachtige kaart Jacqueline.
    super die stempel,mooi ingekleurd.
    Geweldig papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Sjakkie , wat een mooie en vrolijke kerstkaart is dit ! Gaaf papier. En een hele lieve Mo Manning stempel die je prachtig ingekleurd hebt. En idd. voordat je het weet is het al kerst. Ik ben ook AL met mijn 2e kerstkaartje bezig .... nog heel veel te gaan. Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. geweldig! Wat een leuk kerstkaart heb je gemaakt, leuke digi ook.
    het begin is er in ieder geval bij je.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een leuke kerst kaart.
    Erg mooi gemaakt.

    Veel liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een leuk,vrolijk kerst kaartje Jacqueline.
    Echt geweldig.
    Super leuk van kleur.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  27. prachtig kerstkaartje, het stempeltje past erg mooi bij dit papier!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Prachtige kerstkaart in deze mooie kleuren en met de leuke versieringen!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een hartstikke leuke kerstkaart. Je bent er vroeg bij, maar wel heel verstandig.

    Groetjes,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Good Morning sweetie, this is gorgeous, stunning work sweetie, Huge hugs ♥ Pops x x x

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als jullie een berichtje achterlaten, ik lees ze met veel plezier!