woensdag 30 mei 2012

Merry Christmas

Hallo allemaal,

Tussen de gewone kaartjes door even een eenvoudig kerstkaartje, want ik heb er nog heel wat te gaan. Dit kaartje had ik al gemaakt toen het niet zo warm was, want met die warmte van vorige week moet ik niet aan kerstkaartjes denken.



Het design-papier is van Pink Paislee en het stempeltje is van Mo Maning, ingekleurd met de Copics.

Dit keer is het een kort berichtje, want ik ben druk met van alles en nog wat.
 Ik wil jullie weer bedanken voor je bezoekje aan mij blog, tot de volgende keer.

SJAKKIE

38 opmerkingen:

  1. Wat een leukerd weer Sjakkie, mooi en grappig, leuke combi.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook korte berichtjes zie ik graag hoor!!
    Je kaartje is een schatje.
    Wat een super geweldig stempeltje is dit.
    Leuk bewerkt.

    Lieve groetjes Noriko
    norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Sjak! Heel mooi van kleur en erg leuk versierd met de bloemen en het webband.

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schattig kaartje.
    Hele leuke kleurtjes zo bij elkaar.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schatje en wat een grappige stempel zeg! Mooie kleurtjes dat blauw met rood, heel mooi gedaan. Groetjes, Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. schitterend kaartje heb je gemaakt mooie kleuren heb je gebruikt
    liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart! Super kleurtjes ook.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Absolutely gorgeous Jacqueline!
    Hugs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel erg leuk Kerstkaartje!! Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. OOh wow wat een scheetje!
    groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat is dit weer een prachtige kaart Jacqueline.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een snoepje is dat kaboutertje! Leuke kleuren samen, weer eens wat anders.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi kaartje weer geworden gave stempel.
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke, vrolijke kaart Jacqueline
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hij is weer super Sjakkie
    erg leuk stempeltje
    gr lenny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuk en vrolijk kerstkaartjes
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een hele mooie vrolijke kerstkaart met een super leuke stempel! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  18. een leuke kaart, Jacqueline!
    groetjes, Alina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leukerd.
    liefs Tessa & Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooi kaartje Sjak en blijf deze Mo zo leuk vinden.

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuke kaart weert Sjak, ik vind hem geweldig. Groetjes van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Sjaq

    Wat blijven ze Cute hè de MM stempels
    Heel lief je creatie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Sjakkie , erg lief kerstkaartje is dit. Schattig stempeltje en mooie kleuren. Fijn weekend !! En succes met van alles en nog wat.... Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Een schitterende kaart weer Sjak, prachtig papier, heerlijke kleurtjes, lief afdrukje !!

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een schattig kaartje Jacqueline.
    Echt een super lief,en vrolijk kaartje.
    Heb een heel fijn weekend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Schattige kaart Sjak , lieve kleurtjes top, ik was even een tijdje afwezig maar jij ben wel lekker bezig geweest zie ik alles ziet er weer zo mooi uit.

    |fijn weekend.

    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een leuke kerst kaart.
    en wat een super leuke kleuren.

    veel liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Echt een keileuke kerstkaart, Knap hoor dat je er al begonnen bent. Bij mij loopt dat elk jaar mis, ha,ha,ha...
    liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi Sjakkie,

    leuke kaart!! Vel op te zien. Ik kan me helemaal indenken dat je met dat weer van vorig weekend niet in de kerststemming te brengen was!
    Morgen wel...13 graden....

    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Schattige kaart, mooi de combinatie van lichtblauw en rood. Fris. Groetjes Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Werkt juist erg verfrissed, kerstkaartjes bij warm weer maken. Deze is heel mooi.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  32. wat een lief kerstkaartje, erg mooi!

    Groetjes Katty

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hoi Jacqueline,

    Mooie strakke vormgeving van je blog!

    Wat het kerstkaartje betreft weet ik zeker dat ik in december iets totaal anders van je ontvang.

    Inmiddels begonnen met het maken van de kersenjam.
    Geen foto's van de de jam op m'n blog...

    Liefs, John

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Oh, deze is leuk.....

    groetjes Diana

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als jullie een berichtje achterlaten, ik lees ze met veel plezier!