woensdag 25 januari 2012

Winter!

hallo allemaal,

Bij KreaTeja is er iedere woensdag Hetzelfde maar toch anders. 
Twee DT-leden maken een creatie met het zelfde papier en het zelfde stempeltje. Ik ben aan Martine gekoppeld en vandaag zijn onze creaties op het DT-blog te vinden. Wij hebben gekozen voor een rond kaartje met het mooie Bo Bounny Snowfall papier.

Hier is mijn resultaat:

Het papier is van Bo Bunny Snowfall, dat had ik al een hele tijd in huis, maar vond het te mooi om te gebruiken. Nu is het er toch van gekomen. Het stempeltje is van Whiff of Joy, ingekleurd met de Copics. Verder heb ik nog 2 Doohickey's van Magnolia gebruikt, een stans van Memorybox en het takje is een stans van Joy. Al deze materialen komen uit de Webwinkel van KreaTeJa. Dit keer heb ik ook voor het eerst met wondgaas gewerkt, erg leuk!  Dit kaartje kan ik mooi gebruiken voor mijn kerstkaartencollectie, dus ik heb er nu al 2!

Dit was het voor deze keer, iedereen weer bedankt voor haar/zijn bezoekje aan mijn blog.
Tot de volgende keer,

SJAKKIE

45 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart en het is zeker heel mooi papier jammer als het dan stuk moet he hahahah

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat papier is idd prachtig Sjakkie (heb het zelf ook en vind het ook zo zonde om te gebruiken)....enne....je kaartje is lief en mooi!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi kaartje, groetjes Gemma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend kaartje! Prachtig papier :)
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat prachtig! En het papier is ook heel erg mooi. Supers gedaan;)
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O wow Sjak deze is geweldig mooi het papier vind ik schitterend en het stempeltje ook heel cute !!

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi kaartje!!! Dat papier is inderdaad super mooi!!!

    groetjes Arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super lief kaartje, super mooi papier en een heel lief plaatje.
    Groetjes Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind het een erg leuk kaartje Sjakkie :)
    Groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schattig hoor heel leuk kaartje.
    Ik ga snel de andere bekijken.

    Groetjes esther

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hi Sjakkie,

    Ondanks het koude tafereeltje krijg je toch een warm gevoel. Wat een lieffie, en ik ben dol op deze kleur blauw.

    Grt. Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooi model kaartje Sjakkie.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat heb je toch weer een prachtig kaartje gemaakt, Sjakkie!!
    Lieve groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schatje! Leuk zeg die ronde vorm en schitterend papier heb je gebruikt!!!

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schattig winter kaartje.
    erg leuk.

    veel liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een snoepie van een kaart met die leuke pinguin en oh dat papier doet het hem echt!

    Fijne dag, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super gedaan Sjakkie en dat papier is inderdaad een hele mooie serie

    Groetjes Toos

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Zo gaaf mooie kleuren lieve stempel ook!
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ben gek op ronde vormen, dit kaartje is bij voorbaat al geslaagd,ook een erg mooie afwerking!

    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een keigaaf papier hebben jullie gebruikt en beide creaties zijn schitterend. Leuk jullie verschillende stijlen te zien. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  21. het is idd keigaaf met een te hoog heb-gehalte het papier. Je kaartje is super en die pinguin..wat een dotje...knuf peet

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuk model en prachtige uitvoering, Sjakkie. Wat een schattige kleine pinguïn!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  23. ohh wat een lieverd op dat prachtige kaartje, supers die kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hele mooie kaart!
    Ik vind de pinguin ook erg schattig en het papier erg mooi!
    Ik ben volger geworden van je blog!
    Xx Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Sjakkie,wat heb je weer een prachtige kaart gemaakt.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Leuk en lief kaartje Sjak, mooie afwerking en je papier is een toppertje en net wat je zegt zonde om te gebruiken hihihih maar eens moet het er toch van komen! Heel mooi gemaakt.

    Liefs Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  27. superleuk kaartje met een schattig stempeltje!

    groetjes,
    Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Prachtige kaart Jacqueline!
    En herkenbaar hoor alle mooie papiertjes laten liggen.... maar ondertussen zijn ze zo weer "oud"
    Dus gewoon gebruiken! (dat zou ik ook moeten doen)
    groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Een hele mooie kaart en een leuk model. het papier is zeker prachtig en ook een lieve stempel erop! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hi hun
    a gorgeous card, super cute image, gorgeous papers, lovely embelies, sue,x

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een schatje Sjak ga de andere ook gelijk bekijken.

    lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat is het een prachtig kaartje

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  33. het is weer een mooi kaartje hoor,en het papier is ook zooo mooi,alleen stinkt het papier zo,maar ja
    liefs Akkina

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Prachtige kerstcreatie! Gek he dat we soms papier hebben waarvan we het zonde vinden om te gebruiken, overkomt mij ook wel eens of ik ben er heel zuinig op en bewaar elke snipper.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Een prachtige kaart Jaqueline!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een super mooi kaartje,Sjakkie! Groetjes, irm

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat mooi. Inderdaad schitterend papier bijna zonde om in te snijden.
    liefs Tessa & Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Mooie kaart geworden hoor! Ik vind de pinguin enig. Dat het soms jammer is om papier aan te breken dat heb ik ook, raar eigenlijk want je hebt het wel gekocht om te gebruiken *lol*

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  39. ik vind het helemaal super , erg leif xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  40. weer een pracht van een kaartje sjakkie en het papier is schitterend!!!!!


    lieve gr. marja

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Hij is schitterend ook het papier is supermooi.

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  42. agossie wat een schatje is dat!

    Groetjes,
    Nicoline

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als jullie een berichtje achterlaten, ik lees ze met veel plezier!