vrijdag 2 september 2011

Happy Halloween!

Hoi allemaal,

Dit keer weer eens een kaartje gemaakt voor het DT-blog van KreaTeJa.
Niet iedereen heeft iets met Halloween, wij doen er ook niets aan, maar ik vind het altijd wel leuk om er een kaartje voor te maken. Er zijn ook zoveel leuke stempeltjes en er is ook veel mooi papier te vinden met dit item.  

Dit is mijn resultaat:

Het kaartje is gemaakt met 4 doohickeys van Magnolia. Het stempeltje, en oudje van Magnolia, is afgedrukt op kraftpapier en ingekleurd met Derwent potloden. Het inkleuren van Derwent potloden op kraftpapier geeft een heel leuk resultaat en is niet erg moeilijk! Het mooie bijpassende design-papier is  van een nieuwe paperpad van Authenthique. Al de materialen die ik voor dit kaartje heb gebruikt komen uit de webshop van KreaTeJa.

 Ik hoop dat jullie mijn kaartje weer leuk vinden en als je vaste volger van mijn blog bent, ik ga een candy weggeven!! Heb je je nog niet aangemeld? Kijk dan even in mijn vorige berichtje om te zien wat je moet doen, om ook kans te maken op deze candy.

Tot de volgende keer,
Groetjes van
SJAKKIE

6 opmerkingen:

  1. Wauwwwww... wat een super gaaf Halloween kaartje Jacqueline! Ik vind het altijd een geweldig leuk thema om kaartjes voor te maken.
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldige Halloween kaart!
    Erg leuk met Edwin en de zwarte kat!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow wat een super gaaf kaartje is dit.
    Zelf heb ik helemaal niets met Halloween maar dit kaartje is echt super!!!Wat een leuke en mooie lantaarn is dit.
    Fijne dag groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een beauty Sjak ;o)
    Happy Halloween, ik hoe der wel van ..

    Janneke XO

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De sfeer van Halloween straalt er helemaal vanaf!
    Geweldig leuk kaartje Jacqueline.
    groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als jullie een berichtje achterlaten, ik lees ze met veel plezier!