maandag 14 februari 2011

Candy kisses!


Hallo allemaal,

Het is weer tijd voor een nieuwe challenge bij Girlscardsworld!
De opdracht van deze keer is maak een kaartje met de volgende sketch:


Wij zouden het leuk vinden als je op de blog komt kijken wat voor mooie kaartjes de andere DT-leden hebben gemaakt en het is natuurlijk nog leuker als je een keertje met de challenge mee doet.

Dit is mijn kaartje als DT-lid:
Het design-papier is van Imaginisce en het stempeltje is een oudje van Magnolia! 
Voor het inkleuren heb ik de Copics gebruikt.

Ik heb van Marlene deze award gehad, waar ik natuurlijk weer heel blij mee ben.
Nogmaals bedankt Marlene. Ik raad jullie aan om eens een kijkje op haar blog te nemen, want zij maakt echt super mooie kaartjes!

Ik vind het weer heel moeilijk om te kiezen aan wie ik de award door moet geven, want ik gun hem jullie allemaal.  Dus neem hem gerust mee, als je wilt.

Tot de volgende keer,
Groetjes van

40 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart, Jacqueline! Mooie kleuren heb je gebruikt. Prachtig geheel.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie kaart, lekker vrolijke kleuren!
    groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Jacqueline. Je heb er weer een mooie vrolijk gekleurde kaart van gemaakt. Groetjes, Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuk kaartje Sjak!!!
    Zelfs de "oude" magnolia's zijn toch nog erg leuk om te zien.
    SUPER!!!

    Groetjes van Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lekker vrolijk kaarje heb je gemaakt.

    Liefs Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi kaartje met vrolijke kleuren,knap gedaan,lijkt me een moeilijke schets!

    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi kaartje sjak...ik vind je vogelkooitje ook prachtig.

    Groetjes Thea

    Morgen gaat het niet door hoor!! te veel bende in de kamer...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je weer een prachtig kaartje gemaakt Jacqueline!!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel gaaf kaartje weer en gefeliciteerd met je award.
    groetjes,lean

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een lief kaartje, prachtig in die vrolijke kleurtjes, en gefeliciteerd met je award

    BeantwoordenVerwijderen
  11. prachtige kaart, heerlijke frisse kleurtjes.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Weer een pracht kaartje in die vrolijke kleurtjes!

    Groetjes,Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Jacquline , wat een heerlijk vrolijk en fris kaartje is dit ! Ik krijg er helemaal een beetje lente-gevoel van....En die Tilda blijft ook zo leuk ! Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooi kaartje, Alle tildaatjes blijven leuk.
    liefs Tessa & Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Sjakkie,

    Mooi voorbeeld kaart gemaakt, prachtig papier en toepasselijke stempel.

    Groetjes, Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie vrolijke kaart Sjak.

    Groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wow Jacqueline I love the colours you used on your stunning card
    Mina xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Sjak,

    Wat een plaatje toch weer!!
    Heb eigenlijk al spijt dat ik al mijn magnolia`s verkocht heb.

    Lieve groetjes
    Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een super mooi kaartje en
    van harte gefeliciteerd met je
    Award

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wow!!! So beautiful card! The sketch is fantastic!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. hoi

    wat een prachtig en fleurig kaartje heb je gemaakt!

    gefeliciteerd met je award!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuke sketch en zeker een lief plaatje.

    Groetjes Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi hoi,
    wat weer een leuke kaart.Ga ook weer eens een gokje wagen.
    Gr anja;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat is dit een schatje!! Ik ben weg van de kleurtjes die je hebt gebruikt.Mooi kaartje!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een mooi kaartje is het geworden en o zo'n vrolijke kleuren.
    Erg mooi!!

    Liefs Michaela en Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Eeen heel mooi kaartje, heerlijk met die frisse kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. wat een mooi kaartje heb je gemaakt, mooi in deze kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  28. een heel lief kaartje, leuk dat blauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. He he, eindelijk gelukt. Ik wilde gister avond al reageren maar kwam met geen mogelijkheid op je blog.
    Wat een beeldige kaart heb je gemaakt en de challenge is ook hartstikke leuk, ik moet er nog even over nadenken maar misschien doe ik wel mee!

    Groetjes,
    Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een leuke kaart,...en vrolijk papier heb je gebruikt!!

    groetjes Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Lief kaartje en schattige kleurtjes!

    Liefs Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  32. wat een prachtig kaartje en zo mooi in die lieve kleurtjes
    Gefeliciteerd met je award
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een leuk en lekker vrolijk kaartje Jacqueline
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Beautiful card, Jacqueline
    Such pretty details.

    Karen x

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Oooh... wat een mooie en lieve kaart! Super!!

    Groetjes, Saskia :)

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een prachtige kaart met deze vrolijke kleurtjes!!

    Groetjes van Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hoi die Jac, Wat een leuk en vrolijk kaartje. Ben altijd gek op blauw. Gr. Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  38. heel leuk en vrolijk kaartje!

    groetjes,
    Annika

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als jullie een berichtje achterlaten, ik lees ze met veel plezier!