woensdag 27 oktober 2010

fijne feestdagen!

Hallo allemaal,

Tussen de cute-kaartjes door wil ik ook wel eens een vintage-kaartje maken. Ik blijf het resultaat altijd heel leuk vinden en niet al mijn vrienden houden van cute, dus een goede reden om een nog een vintage kerstkaartje te maken. Want komende tijd zal het bij mij veel kerst zijn, want de tijd dringt een beetje, maar daar zullen jullie ook wel last van hebben.



Het design-papier is van Marianne Design en ik heb weer gewerkt met craftpapier, wat ik toch heel leuk vind. In werkelijkheid passen de kleuren van de bloemen beter bij het papier, maar met dit weer een perfecte foto maken valt niet echt mee met mijn toestelletje!
Toch ben ik heel benieuwd wat jullie ervan vinden.

Groetjes en tot de volgende keer,
Liefs van


Posted by Picasa

47 opmerkingen:

  1. Wat een lieverdje Sjak, echt mooi!

    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi vintage kerstkaart!

    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi vintage kaartje geworden en gelukkig dat smaken verschillen.
    groetjes,lean

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oooohhhhh wat vind ik deze mooi!! Helemaal geweldig!!!
    Eeeehhh wil je mijn adres haha!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze is prachtig geworden!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaartjes heb je gemaakt de laatste tijd! Ik lig weer een beetje achter, dus ik had genoeg te bewonderen. Super allemaal!

    Groetjes Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig gemaakt! Het is een heel sfeervolle kaart!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig Sjak heel sjiek.

    Groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi vintage kaartje, Jacqueline. Foto's maken met dit weer is inderdaad lastig. Bedankt voor je berichtje op m'n blog. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. whow wat een schatje, prachtig is dit kaartje in die vintage look

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat is dit een schitterend vintage kaartje echt super mooi

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geweldig wat een schitterend kaartje heb je weer gemaakt Jacqueline.

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo mooi dat vintage kaartje!!!
    En inderdaad komen de kerstdagen er sneller aan dan we verwachten :)
    Ben heel benieuwd naar het pakkertje ;) Ik laat het je weten dat ik het heb aangekregen
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. What a beautiful vintage card! I love this style, although I've never tried it myself:) Gorgeous, Jacqueline!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hoi

    wat een plaatje,erg mooi!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel mooi vintage kerstkaart... Wow!!

    Groetjes
    Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  17. nou meis je vintage kaart is erg mooi geworden..

    mij lukt het niet om een vintage kaart te maken hhihi.
    gr arina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat eeb schatje Sjak heel erg mooi

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie romantiese kerstkaart ,zeg schattig plaatje . Gr Majo

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik vind hem heel erg mooi. Ik vind vintage altijd erg mooi om te zien. Maar mijzelf lukt het niet. Dus ik zit nu te genieten.
    Groetjes,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuke kaart geworden, Jacqueline! Ik hou wel van vintage.

    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik vind hem prachtig, ik ben gek op vintage! Het komt er alleen niet van om ze te maken:(
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heel leuk kaartje geworden.
    Ben benieuwd naar de kerstkaartjes die nog gaan komen.

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  24. ja idd die kerstkaarten moeten af he en je hebt er meestal nog net weer niet genoeg maar we gaan stug door he
    deze is ook weer erg leuk ik ben niet zo van de vintage maar ik vind hem wel heel mooi Sjak !

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ja ik hou veel van vintgae, en dit kaartje is helemaal top!!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. schitterende kerstkaart prachitge vintage look
    liefs lia

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een schitterend Vintage kaartje
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Schitterende kaart Jacqueline,zo lief plaatje,prachtig papier en details.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een mooie vintagekaart!
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ik vind je kaart erg mooi geworden Jaqueline!!
    xx Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een schitterende vintage kaart het is toch altijd leuk wat afwisseling
    Super gedaan
    groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wow Sjakkie, wat een pracht van een kaart zeg!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Prachtige!! Ik hou wel van vintage.

    Succes met de kerstkaarten, ik begin altijd heel voreg en race dan door. Tot ze mijn neus uitkomen.... ;)

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wowww, die is echt mooi zeg, ik vind vintage zelf ook heel erg leuk om te doen !!

    groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hai hai Sjakkie, wat weer een gaaf kaartje zeg meis en ja Vintage heeft toch wel heel wat he meis...ik vind hem echt geweldig hoor. Veel liefs Terry xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  36. hij is helemaal super!!
    dus dit kan je ook al!
    je bent wel veelzijdig :)
    echt mooi!
    En ja ik moet ook nog heeeeeel veeeeel kerstkaartjes maken....
    groetjesssss

    BeantwoordenVerwijderen
  37. je kaartje is echt super geworden

    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Absolutley Gorgeous!!..I love this vintage card..the image and distressing are Fabuluos!!...Hugs, Ila

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Pretty and elegant theme. The lace trim is a great vintage touch!!
    Hugs,
    Cabio

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Prachtige kaart,ik hou van die vintagestijl ,erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wat een mooi Vintage kerstkaart, vindt ik ook een van de leuke onderwerpen.

    Groetjes, Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wat een prachtige vintage kaart, super!
    Groetjes en fijn weekend!
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Prachtig kaartje .....en idd de tijd vliegt .... het word ook hier flink "aanpoten"....met die kerstkaartjes...

    groetjes Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Schitterend vintage kaartje, super gemaakt hoor!

    Groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als jullie een berichtje achterlaten, ik lees ze met veel plezier!