vrijdag 3 september 2010

Totaly perfect!

Hallo allemaal,

Deze week is razendsnel gegaan, heel druk en weinig tijd om te bloggen en te freubelen, maar gelukkig heb ik dit weekend meer tijd. Inmiddels is weer vrijdagavond, dus tijd voor de challenge van EHI. Deze week is de opdracht; maak een kaartje met een de volgende sketch

Jullie moeten ook zeker een kijkje nemen op deze blog om te zien wat de andere DT-leden hebben gemaakt en natuurlijk om een keertje mee te doen met de challenge.

Dit mijn resultaat van deze week:

Nu over mijn kaartje:
Een tijdje terug heb ik deze stempel gewonnen bij een candy van Loes, waarvoor nogmaals dank, ze is prachtig. En vorige week heb ik hem ontvangen van Thea van KreaTeja, samen met een paar andere geweldige Magonoliaatjes. Het design-papier is van Tilda en de bloemen zijn van de wereldwinkel, die ik een tijdje terug van mijn moeder heb gehad.

Afgelopen week heb ik weinig tijd gehad om te bloggen en dus ook geen reacties achtergelaten, maar dit weekend ga ik dat weer inhalen. Ik wilde jullie bedanken voor de trouwe reacties die jullie bij mij achterlaten, dat waardeer ik zeer.

Ik wens jullie alvast een heel fijn weekend toe.

Liefs van

Posted by Picasa

46 opmerkingen:

  1. Is inderdaad een mooi stempeltje leuk ook met het parasolletje .Je hebt weer een mooi kaartje gemaakt.
    jij ook een fijn weekend groetjes,lean.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje!! En de stempel is super mooi ingekleurd xxMarley

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart, de schets zie je er goed in terug! Lief stempeltje!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een beauty heb je er van gemaakt.
    En wat een super leuke stempel.

    Liefs Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. schitterend kaartje heb je gemaakt en ook een geweldig stempeltje
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je er een super leuke kaart van gemaakt, mooi papier heb je gebruikt.
    Groetjes,
    Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is schitterend!! En wat een prachtig papier!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een schattig kaartje heb je weer gemaakt!!

    groetjes,
    Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat is zeker een lief stempeltje. Hele leuke kaart en mooi gedaan. fijn weekend, groetjes,jennie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat doet dit kaartje mooi Aziatisch aan. Die Magnolia is ook zo lief. Je kaartje is gewoon 'totally perfect':)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt en het is een heel mooi stempeltje
    Je hebt ook weer mooie kleuren gebruikt
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. superleuk kaartje!
    mooie kleuren.
    groetjes Nicole
    en fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind je kaart erg mooi geworden Jaqueline!
    xx Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hoi sjak,
    je kaartje is super geworden, mooi papier heb je gebruikt
    liefs lia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zeker totaly perfect de juiste woorden,prachtig gecombineerd met dit papier past perfect bij deze tilda.

    Groetjes Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtig kaartje is dit Jacqueline!!

    Fijn weekend,Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een prachtig kaartje Jacqueline, je hebt hele mooie kleuren gebruikt.
    Liefs Carin

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een super mooi kaartje
    heb je weer gemaakt Jacqueline

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Je hebt er weer een prachtig kaartje van gemaakt Sjakkie.
    Groetjes van Trudy.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oh my, yes this is really totally perfect! Love it! Hugs Nilla

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Gorgeous card, Jacqueline
    Love the image, pretty papers.

    Karen x

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Supermooi kaartje en een hele leuke sketch
    liefs Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mooie kaart.
    Hele mooie zachte kleuren.

    Groetjes Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Schitterende kaart Jacqueline,zo lief die stempel,ik zelf moet er ook gauw wat mee doen.
    Prachtig papier en kleuren.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. wat een prachtige kaart en wat is ze leuk he Tilda ik vind die skets ook heel leuk ik vind hem weer heel mooi

    Liefs nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Dat heb je weer heel leuk gemaakt!
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Its a beautiful card Jacqueline, love the papers and Tilda looks gorgeous!
    Clairexx

    BeantwoordenVerwijderen
  29. je hebt een schattig Japans kaartje gemaakt Sjakkie....fijn weekend!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  30. wat een prachtig en schattig kaartje is dit, ook voor jullie een fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  31. wow what a fantastic and so lovely card.
    have a wonderful weekend, my friend,
    big hugs, bea

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Lief kaartje, mooie kleuren en geweldig papier. Heel mooi gedaan. Fijn weekend en groetjes,

    Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  33. heel erg leuk geworden, Jacqueline!
    groetjes, Alina

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Geweldige kaart weer jacqueline, en super he deze magnolia stempeltjes.

    Groetjes Angelique.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Het is een heel mooi kaartje geworden en dat stempeltje vind ik ook zo leuk!

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hallo Sjak
    schitterend kaartje heb je gemaakt
    en een super leuke stempel
    groetjes lenny

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wauw super gaaf kaartje met een geweldige stempel Sjak!
    Ik vondt het weer leuk je vorige week gesproken te hebben op de beurs. Misschien weer tot snel!

    Veel Liefs,Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  38. It's indeed an elegant card Jacqueline. The DP looks great on this image and those flowers are great embellishments!! Looks terrific!!
    Hugs,
    Cabio

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Loving the colours on this one what a sweet image too, great work hugs Pops x

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Heel leuk je kaart,het papier past precies bij dit mooie stempel.
    Super

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wat leuk dat je de stempel gebruikt hebt! Ja dat was een goeie samenwerking met Thea. Je hebt er een schitterende kaart mee gemaakt, mooi van kleur en de indeling past er geweldig bij, want die doet een beetje Oosters aan.

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Prachtig kaartje ook weer Sjak!
    Super stempeltje ook, ik hoop dat het hobby winkeltje bij mij in de buurt ze snel krijgt ;-)
    Leuke sketch ook, ik ga denk ik nog wel een poging wagen van de week ;-)

    Groetjes,
    Nicoline

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Mooie kaart Jacqueline en 'n leuke sketh is het zeker!

    Groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als jullie een berichtje achterlaten, ik lees ze met veel plezier!