zondag 7 juni 2009

Motivet: Doraline- It's your Birthday!



Hallo allemaal,
Na lang wachten zijn dan toch eindelijk de Motivet stempels, althans het eerste deel, bij KreaTeja (http://www.kreateja.nl/) binnengekomen. Super. En aangezien ik van de week ook de geweldige cardkit (II) van juni van Simpel Scrappen op mijn deurmat zag liggen, heb ik beide met elkaar gecombineerd. Het design-papier is van Doodle Bug en ook de brads zijn hiervan afkomstig. Ik heb voor het inkleuren de copics gebruikt.

Overigens heb ik dit weekend aardig wat productie gedraaid, maar helaas kan ik nog niet alles laten zien. Ik heb een kaartje voor Thea ontworpen en ook heb ik de kaart voor Scrapcardswap (wat een woord) al af, deze kan ik pas op de blog plaatsen als de ontvanger van het kaartje dit daadwerkelijk heeft ontvangen.

Nou ik ga maar weer eens verder met van alles en nog wat en ik wens iedereen nog een fijne zondag.
Groetjes

Posted by Picasa

21 opmerkingen:

  1. Jacqueline Wat een super snoezig kaartje. Alles wat ik zie is geweldig je bloem met het hart van binnen. Het kleine ijsje. Ik hou me aan bevolen voor het kaartje hihih. Fijn dag en

    Groetjes Ilonka










    jaq

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sjak wat is ie geweldigggg geworden. Erg leuk papier ook en de details super. Dus je bent ook lekker aan de freubel. Ik heb er gisteravond 1 onder het voetbal zitten maken dus die zet ik er zo op. Fijne zondag liefs P.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. whow hij is super Sjak en wat een mooie papiertjes, Karin heeft ze vrijdag voor mij meegebracht de stempels, haha ze was ze zelf maar bij Thea wezen halen ze kon niet wachten

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een schatje zeg , en heeee ik kan weer op je blog , dan weer wel dan weer niet hihihihi de aanhouder wint

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leukerd zeg,en dat papier,oooooh daar ben ik helemaal weg van,heb het van de week ook binnen gekregen.en wat een lief stempeltje zeg,leuk om zo bij verschillende blogs de stempels van motivet tegen te komen.
    groetjes emilie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een schatje zeg en er kom no gmeer las ik xxxtanja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schattige en lollige kaart..ooh en die stempeltjes zijn zooo leuk!!

    Groetjes Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Sjak wat gaaf!
    Prachitge kleuren en zooooo'n schattig stempeltje!
    Ben voorlopig ff door mijn budget heen.....;-)
    Hoewel.....

    Liefs,
    Nicoline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hi Hun
    gorgeous card, great image, luv the colours, sue.x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wowww Jacqueline,wat is dit een schitterende kaart.

    prachtige stempel en papier.
    alles klopt wat op je kaart zit.
    Heel erg mooi.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Sjak, het is een super kaartje geworden en wat zijn de stempels leuk he! En dan nog de mazzel hebben dat je er een paar krijgt, ik ben stiekum wel een beetje jaloers. Nog een fijne avond.
    Liefs Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh wow! This is really fabulous hun - such gorgeous colours and details! x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw!! Wat heb je een super kaartje gemaakt en wat een onwijs leuk stempeltje heb je gebruikt!!

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super deze stempels,echt heel leuk.Mooi kaart ben ook helemaal weg van dit papier .
    Groetjes Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  15. What a beautiful card, really stunning, love the image and your great colouring
    Hugs Jacqui x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Sjak, wat GAAF geworden hé!! Wat zijn ze toch lief hè! Ik heb net de scrapswap binnengekregen, erg leuk (zitten er zelfs 2 in, mocht ik kiezen, leuk hè). Ga deze week de kaart maken voor de swap...

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oohh wat een liefje Sjak lieve kleurtjes toppie.

    Groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Sjak, superdepuper is je kaartje geworden.
    Leuk papier dan van Doodlebug.
    Ik lig al de hele dag bij de brievenbus maar nog niets ontvangen, brrr.
    Ik ben benieuwd naar het kaartje wat je ontworpen hebt.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh nu ben ik heel nieuwsgierig... ik lig al onder de brievenbus... hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  20. oh that´s so funny and really cute. hugs, bea

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oh Jaqueline I love your card, that image is just the cutiest and I love colours you have used too!
    Hugs Claudia xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als jullie een berichtje achterlaten, ik lees ze met veel plezier!