zaterdag 7 februari 2009

With Love!

Het is al weer enige dagen geleden dat ik wat op mijn blog heb geplaatst. Dit komt doordat ik met diverse projectjes tegelijk bezig ben. Dinsdag ben ik met Thea en Paula begonnen met deze workshop kaart van Cards Only. De binnenkant is nog niet af, maar die maak ik dinsdag gezellig bij Paula af.
Gisteren heb ik Thea geholpen op de beurs in Rijswijk, en natuurlijk heb ik ook een rondje gemaakt. Daar heb ik deze stempel van Penny Black gekocht, geweldig! Ook heb ik een setje Copic markers gekocht, hier heb ik het stempeltje mee ingekleurd. Ik vind het geweldig werken en het is weer eens wat anders dan met Derwent potloden. Helaas heb ik maar 5 kleurtjes, dus is het even behelpen. Het design-papier dat ik heb gebruikt is van My Mind's Eye.
Ik hoop dat ik dit weekend ook mijn kerstkaart met een Penny Black stempel af kan maken, en van Antoinette heb ik diverse stempelafdrukjes van High Hopes kerstelandjes gehad, dus wie weet! Ik heb dus nog een hoop te doen.

 
Posted by Picasa

Groetjes en nog een prettig weekend,

7 opmerkingen:

  1. Hoi sjak leuk maar ik zie geen kaartje maar een kruisje

    groetjes gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh its here couldnt see it b4. gorgeous card hun luv the colours, fabby image, sue.x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Sjak, je eerste kaartje met copic markers.
    Het ziet er goed uit, werkt het echt zo goed?
    Ben benieuwd.

    Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik heb hier ook een setje liggen, ben ook benieuwd hoe het werkt!! Je kaart is erg leuk...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel mooi kaartje Jacqueline

    liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het kleuren ziet er zo goed uit ben benieuwd in het echt en gaat het echt zo makkelijk? We zien het morgen.Leuke kaart geworden. xxPaula.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als jullie een berichtje achterlaten, ik lees ze met veel plezier!