maandag 29 december 2008

WS kaart Jeanet!

Voorkant kaart:


Gisteren ben ik met Paula en Thea bezig geweest met het maken van de Workshopkaart van Jeanet. We kregen hem niet af, maar ik heb hem vandaag tussen de dagelijkse dingen door afgemaakt (ik ben nog steeds lekker vrij!), want ik kon hem niet laten liggen tot woensdag. Het was een hele klus, maar het eindresultaat mag er zeker zijn. Het design- papier dat ik heb gebruikt is van My Mind's Eye. De stempeltjes zijn van Magnolia.

Boven binnenkaart.
Alleen de labeltjes voor in de envelopjes zijn nog niet af, maar die maak ik pas als ik weet voor wie dit mooie project is bestemd.

Morgen ga ik met mijn vriendin, Myra, winkelen in Den Bosch! Brrr. Koud! Veel koffie met Bosche Bollen!
Tot gauw,
>

Benenden binnenkaart.

5 opmerkingen:

  1. prachtig jaqueline!!!!!!

    ook een hele fijne jaarwisseling toegewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi sjak, je hebt de kaart al afgemaakt. SUPER!!!! wat ben je snel. Ik heb nog geen tijd gehad.
    Ben gisteren naar de groothandel geweest en vandaag heb ik gewerkt.
    Vanavond moet ik pakketten maken, veel bestellingen, dus weer niet voor me zelf knutselen.

    Hugs, THEA

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuke kaartjes !
    groetjes sylvia
    fijne jaarwisseling

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This card is SO cute!
    I love it!
    Happy NEw Year!
    Hugs from KRistine

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als jullie een berichtje achterlaten, ik lees ze met veel plezier!