zondag 7 december 2008

nog een kerstkaartje!


Nog net voor het einde van het weekend een kerstkaartje. Ik probeer elke keer een sketch te maken, maar als ik dan bezig ben dan wordt het toch weer anders. Gewoon nog flink oefenen dus!
Deze kaart is gemaakt van designpapier van Rayher-Karen Marie Klip. En de stempel is van Mandy. (Gekocht bij Kreateja!).
Het lintje heb ik in Duitsland op de kop getikt. Ik wilde graag een meter, maar bij de kassa bleek dat ik de hele rol moest kopen. De prijs was wel even slikken, maar het is wel mooi!

Groetjes en tot gauw, want het is wel verslavend zo'n blog! Sjak.

1 opmerking:

  1. Typisch een sjak actie, maar je kaartje is met het lintje prachtig.
    Blijven oefenen met de sketches het gaat je vast een keer lukken.
    O ja, je was zo snel met reageren op mijn blog wij waren er nog niet klaar mee(nieuwe laptop) dus jou reactie is verloren gegaan. Sorry!!
    Tot Dinsdag of was het nou een andere dag, ik ben het even kwijt.

    groetjes THEA

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als jullie een berichtje achterlaten, ik lees ze met veel plezier!