vrijdag 12 december 2008

De laatste kerstkaart voor dit jaar!

Wegens een kleine verbouwing, bij ons thuis, was de scanner een paar dagen losgekoppeld, vandaar dat het even geduurd heeft voordat ik met een nieuw kaartje op de blog kwam. Maar dit euvel is nu gelukkig weer opgelost.
Hier is waarschijnlijk mijn allerlaatste kerstkaartje voor dit jaar.
Deze heb ik (gedeeltelijk) gemaakt bij Paula.
Het aanbrengen van het draadje was een hele klus op zich!
Het stempeltje is van Eline Pelinkhof. Het papier had ik nog, maar ik weet niet precies waarvan het afkomstig is.
Alvast een prettig weekend gewenst! Groetjes van Sjakkie.

1 opmerking:

  1. Superkaartje Sjak.
    Het designpapier is van Imaginations.
    Tot gauw.

    THEA

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als jullie een berichtje achterlaten, ik lees ze met veel plezier!