zondag 30 november 2008

Nog een kaartje, om te proberen!

leuke kaart

5 opmerkingen:

  1. Je hebt de smaak te pakken.
    Ook deze is weer leuk.

    Lots os hugs, thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sorry typefout.
    Ik bedoel nartuurlijk, lots of hugs.

    thea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk je hebt ook een blog en twee erg leuke kaarten gemaakt. de mijne komen nog, ik heb nog geen tijd gehad.
    fijne dagen, liefs paula

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk je blog

    Heb je blog al op mijn blog bij gezet

    groetjes gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Jacqueline,

    Het is een mooie kaart maar hij haalt het niet bij de gene die je voor ons gemaakt hebt.
    Wat een werk heb je daar aan gehad!
    Zoveel moeten uitsnijden en het plakken.
    Het was precisie werk, want iets scheef plakken en het effect zou verdwenen zijn.

    We kijken altijd al naar je kaarten uit maar dit jaar heb je jezelf wederom overtroffen.

    Groet, John

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als jullie een berichtje achterlaten, ik lees ze met veel plezier!